L'Ajuntament de Salou i la Secreteria General de l'Esport amb la MED CUP 2019

Ahir el president de la Federació Catalana de Dards, en Josep Maria Salvadó, acompanyat d'en Toni Gragera, director de la Med Cup 2019, es van reunir amb el Sr. Pere Granados, alcalde de Salou i amb en Joan Plana, Representant Territorial de l’Esport de la Generalitat a Tarragona.

El motiu de la trobada va ser presentar la XVIII Med Cup 2019 que es celebrarà a Salou entre el 8 i 11 de maig. La Med Cup 2019 és un campionat de dards internacional on hi participen les seleccions de les Federacions de Dards banyades pel Mediterrani. La MEDCUP no només promou l'esport dels dards, sinó que, sobretot, promou l'amistat entre les federacions participants.

La Med Cup serà la primera competició de dards per seleccions que s'organitzi a Catalunya. L'esdeveniment es celebrarà a l'Hotel Best Cap Salou, amb els seus salons arran de mar que combinaran a la perfecció la competició i el descans des prop de cent esportistes participants.

Les seleccions participants són Gibraltar, Turquia, França, Xipre, Rumania, Espanya, Malta i Catalunya; i consten de 4 homes i 2 dones. Els partits es juguen en gènere masculí i femení, per separat; i la modalitat de joc per als homes és per equips, individuals i parelles, i per les dones parelles i individuals.

L'alcalde Pere Granados s'ha mostrat molt satisfet perquè "hagin escollit Salou com a seu d'aquesta competició internacional", i ha afegit que "des de l'Ajuntament agraïm la Federació Catalana de Dards per comptar amb el nostre municipi, que ja és tot un referent en l'àmbit esportiu i que ja acull altres competicions".

En Joan Plana, representant Territorial d'Epsort a Tarragona, va destacar el fet que "per primera vegada podem acollir una competició de Seleccions a Catalunya i una satisfacció poder-ne formar part per a garantir que sigui un èxit", un cop més "la Federació Catalana de Dards projectarà Catalunya arreu a travès de l'esport".

Per la seva part en Josep Maria Salvadó ha manifestat que "el marc que ens ofereix Salou és extraordinari per un esdeveniment que mira la Mediterrània" i va afegir que "la suma dels esforços faran possible que aquesta sigui la millor Med Cup".