Dia Inernacional de la Dona

Avui 8 de març és el Dia Internacional de la Dona, diada reconeguda per l'Orgnaització de les Nacions Unides (ONU). Aquest dia commemora de lluita de la dona per la seva participació, juntament amb l'home i per un igual, en la societat en general.

Més enllà de les fronteres nacionals i diferències ètniques, lingüístiques, culturals, econòmiques i polítiques, les dones dels cinc continents organitzen diversos esdeveniments per a festejar aquest dia i per a conscienciar que no només la meitat de les obligacions, sinó també dels drets, els hi corresponen.

Des de la Federació Catalana de Dards sempre s'ha apostat per les dones en tots els àmbits, des la mateixa Junta Directiva fins a tots els nivells de competició, jutges i organització. De fet sempre s'ha tingut cura per la igualtat de gèneres i la quotidianitat ens ha portat ha assolir-ho.

Destacar en aquesta diada la tasca dels clubs on convinen ambdós gèneres amb total normalitat i de forma habitual en totes les seves participacions. Un reconeixement a l'esforç que a vegades queda poc reconegut i supeditat als resultats del conjunt. Des de la Federació seguirem apostant en les nostres competicions en la igualtat de gènere.

En aquesta dia us convidem a visitar una web que fa relativament poc temps que és oberta i està especialitzada en l'esport femení dels dards www.ladiesdartsorganisation.com.