Cercar

Galeria Sala de Premsa

Tastet de Dards 2018: Fundació Friends Asperger

Ahir dimecres 23 de maig vam dur a terme a la Casa de l'Esport a Barcelona la Federació Catalana de Dards, amb la col·laboració de la Fundació Friends Asperger, un taller de dards sota el títol "Tastet de Dards" dirigit a joves amb la síndrome d’Asperger.

El "Tastet de Dards" es va fer amb una doble sessió amb Tony Gragera, seleccionador nacional,  Josep Arimany esportista de la Selecció Catalana de dards del Lligues Adg.cat del CD Olot, i Ángel Rodríguez, esportista internacional de la FCD del CD Piritoño, que van ser els encarregats d'apropar el nostre esport a tots els alumnes. Una jornada molt profitosa tant pels alumnes com per als técnics, us deixem un enllaç a algunes fotos de la jornada (fotos taller de dards).

La Fundació Friends – Fundació Privada és una entitat sense ànim de lucre creada amb la finalitat d’impulsar el suport als joves amb Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) i/o amb problemes de comunicació social, relació i empatia. La Fundació Friends aplega diferents serveis on es treballa en el desenvolupament i realització de projectes per promocionar i afavorir la inclusió social i laboral d’aquests i aquestes joves.

Els dards és un esport per a totes les edats i condicions físiques, que desenvolupa i fomenta uns valors i les matemàtiques, com ara la recerca d’una millora constant, el domini de les emocions, el treball de preparació per assolir un objectiu no immediat, la paciència, el sacrifici, la constància, l’acceptació de la derrota com a camí de superació, la cooperació amb altres persones per assolir un objectiu comú, la renúncia al propi bé en benefici del grup, el respecte i valoració de les capacitats dels companys i dels adversaris o la solidaritat entre els companys.

Col·labora amb la Fundació Friends a www.fundaciofriends.org