Resultats II Torneig Solidari #TgnTT Parelles de Dards

El dissabte 29 de setembre va tenir lloc, al Serrallo de Tarragona el 2on Torneig Solidari, organitzat pel col·lectiu Tuitaires de Tarragona, on els dards ha estat l'esport escollit per aquesta edició. Des de la Federació hem col·laborat en un esdeveniment solidari, aquest cop juntament amb el Cossetans Club de Dards de Tarragona, el club de dards degà al Camp de Tarragona.

El Torneig té la particularitat que hi participen els polítics i personalitats de la ciutat que, per parelles i sense coincidir amb un company de partit polític, competeixen en aquest esdeveniment solidari per recollir fons per al projecte esportiu "Pàdel amb Tu", una associació sense ànim de lucre destinada al col·lectiu de persones amb discapacitat i amb risc d'exclusió social, a travès del pàdel com a esport integrador.

Després d'una breu Master Class impartida per en Josep Maria 'Tito' Salvadó, president de la FCD, el Torneig es va iniciar amb la fase de grups on les parelles participants han quedat repartides en dos grups a travès d'un sorteig. El format de joc ha estat High Score i desprès de tres rondes, les dues parelles amb major puntuació han passat a un quadrant final a ko directe.

La pèrgola del Serrallo ha estat un marc extraordinari (veure fotos), gràcies a la col·laboració del Port de Tarragona. El temps ha respectat que la competició es celebrés a l'exterior i el bon ambient i predisposició dels participants han estat fantàstics. La jornada ha coincidit amb diversos esdeveniments, fet que ha minvat la afluència de públic, tot i així han estat 625,00 Euros els que s'han recollit i que van directes per al projecte "Pàdel amb tu" (padelambtu.org).

Resultats oficial de la competició:

Grup A
4rts Pau Ricomà / Ruben Viñuales  556 punts
3er Oriol Vazquez / Jordi Fortuny  608 punts
2on. Cristina Guzman / Jordi Salvador  633 punts
1er Didac Nadal / Mónica Alabart  688 punts

Gup B
4rt Josep Maria Prats / Josep Acero  536 puns
3er .Carles Castillo  /  Arga Sentis  556 punts
2on Jordi Roca / David #TgnTT  631 punts
1er. Ivana Martínez / Patricia Anton  723 punts

Semifinals:
Jordi Roca / David #TgnTT 2-0 Didac Nadal / Mónica Alabart
Cristina Guzman / Jordi Salvador 2-1 Ivana Martínez / Patricia Anton

FINAL Jordi Roca / David #TgnTT 2-0 Cristina Guzman / Jordi Salvador

Podeu veure un resum en fotos aquí gràcies a la col·laboració de Helle Kelner.

Des de la Federació Catalana volem agrair l'aportació que ha fet tothom, en especial els participants, els esportistes, técnics i jutges del Cossetans Club de Dards, a Pàdel amb tu, a Joan Ruiz per la coordinació i a Helle Kelner i Raul León pel seguiment a les xarxes socials.

Aquesta iniciativa ha servit per apropar i donar a conèixer una mica més el nostre esport.